Colònies 2018 Alumnes de 2n d’Eso

Projecte realitzat

Gràcies al projecte aprendre a decidir, vam aprendre a programar unes Colònies (viatge)nosaltres sols!

Aquest, va durar una setmana. Ens vam distribuir grups de 6 persones. Cada dia, ens van repartir un dossier per realitzar les activitats i les tasques per completar el treball.
1r dia

Sortim de l’Institut i anem directament al camping Cambrils platja, on ens vam allotjar durant tres dies.

Abans d’anar a la platja, vam fer uns balls...

Per la tarda vam anar a la platja a fer unes activitats, que eren caiac i banana boat, en les quals ens vam dividir en grups i ens vam anar tornat.

Després de sopar vam fer un joc de nit, que consistía en dividir-nos en grups, buscar pistes, i finalment trobar el dip.

Foto del Dip
2n dia

El matí del segon dia, vam estar a la piscina del càmping, ja que ens van deixar temps lliure.

Foto de la piscina

Passada una hora, vàrem fer una activitat que ens van elaborar el grup encarregat de preparar les colònies, el joc consistia en fer reptes.

Per la tarda vam anar a Pratdip on vam fer una excursió i una gimcana per aquest petit poble.

Escut i poble de Pratdip

Més tard voliem realitzar una ruta per una muntanya dels voltants, finalment no la vàrem completar per diversos problemes, malgrat les complicacions, ens ho vam passar molt bé.

3r dia

El tercer i últim dia vam anar al parc d’aventures Jump Land . Aquesta activitat, que consistia en un recorregut d’obstacles ales altures, tirolines i uns jocs d’aigua, va durar dues hores aproximadament. Seguidament, vam tornar al camping a recollir les maletes i el bungalow i vam tornar cap a Vilanova i la Geltrú.

Entrada del càmping

Aquí us deixem un vídeo del càmping on vàrem anar